logo by Mario Barić

subota, 24. ožujka 2012.

CHAINDELIER

Chaindelier je 26-ogodišnja Ivana iz Splita po zanimanju odvjetnička vježbenica, a po horoskopu bik .U slobodno vrijema radi sve što rade mladi :)





Kako si počela s izradom nakita?
S izradom nakita počela sam u srednjoj školi, jer mi se uvijek činilo da bi mi neki komad bolje odgovarao ili bio ljepši da ga malo prepravim uskoro sam počela sa legendarnim fimom, onda sa ogrlicama od konopa i umjetnog cvijeća.. putem sam otkrila lance i kliješta i više ih ne puštam.


Kakav nakit ti inače najviše voliš?
Volim velike, metalne komade nakita.


Kako bi opisala svoj rad?
Slika govori više od tisuću riječi, a ovdje su čak 3 slike, pa mislim da nema potrebe da ga previše opisujem.


Tko su tvoji kupci i da li su onakvi kakvima si ih zamišljala?
Kupci su osim prijateljica prijateljica cure koje su našle moj nakit na netu.. s obzirom na to da većinu nakita prodajem on line, nemam pojma kako one izgledaju.




Na kome bi voljela vidjeti svoje kreacije?
Na nekom tko ih dobro nosi, kao što je to nedavno uspjelo Ani Rucner na snimanju covera njenog novog albuma.

Nosiš li često svoj nakit i koji ti je najdraži komad?
Nosim svoj nakit, koji je i nastao iz nemogućnosti pronalaska komada koji odgovara mojim željama i potrebama, bar ne po ikakvoj razumnoj cijeni. Najdraži mi je komad prva narukvica s prstenom koju sam napravila i svaki dan je nosim .

Koje dizajnere cijeniš i što misliš o porastu broja mladih dizajnera u Hrvatskoj?
Iskreno, nisam baš pretjerano upućena u njih niti njihov rad, ali koliko vidim po medijima, rekla bi da ima jako puno talentiranih mladih ljudi.. mislim da je za porast broja samoukih dizajnera uvelike zaslužan i porast broja nezaposlenih, jer je smisleno da sve više ljudi pokušava zaradit na hobijima .


Kupuješ li radove drugih mladih dizajnera?
Da, rado!

Koji ti je komad nakita koji posjeduješ najdraži?
Trenutno jedna ogrlica od crnog konopa i lanaca- vidjet ćete je u ljetnoj kolekciji.

Splićanke vole krpice, ali što misliš znaju li što rade?
Super je kod krpica to što ništa nije egzaktno, često mi se dogodi da mi super izgleda cura u odjeći koju ja nikad ne bi obukla na sebe.. nek se žene vesele.

Chaindelier posjetite i na facebooku!

Nema komentara:

Objavi komentar