logo by Mario Barić

četvrtak, 22. ožujka 2012.

PAVICA DIZAJN



Iza imena Pavica Dizajn stoji mlada mama Marijana Pavičić Pera, koje svoje slobodno vrijeme koristi za izradu maštovitog, šarenog i veselog nakita i torbica. Nedavno diplomirala na Građevinsko- arhitektonskom fakultetu, iako je njena prva ljubav oduvijek bio i ostao dizajn. Sama ideja za projekt Pavica Dizajn nastala je frustracijom zbog loše ponude u našim dućanima, odnosno gomile identičnog nakita i torbica "made in China".





Kako si počela s izradom nakita/torbica?

Izradom nakita počela sam se baviti još u srednjoj školi uglavnom samo za svoje potrebe, a kasnije i za druge.
Eksperimentirajući s raznim stilovima i tehnikama, pronašla sam se u ovome što radim već nekih godinu i pol dana. Trenutno se najviše bavim izradom torbica i u tome najviše uživam.

Kakav nakit/odjeću/torbice ti inače najviše nosiš i voliš?

Oblačim se ovisno o raspoloženju, ponekad vrlo jednostavno, a nekad se baš volim ˝nakinđurit˝ :) 

Kako bi opisala svoj rad?

Moj rad je dosta šarolik. Nakit i torbe su izrađeni od mješavine raznovrsnih tkanina, botuna, fimo mase, a u posljednje vrijeme i epoxy smole. Inspiraciju pronalazim u svijetu oko sebe, u prirodi, ljudima, događajima, osjećajima...




Tko su tvoji kupci i da li su onakvi kakvima si ih zamišljala? Na kome bi voljela vidjeti svoje kreacije?

Moje stvarčice uglavnom kupuju mlade cure, ali nekad i one malo starije. Tu i tamo se nađe i poneki gdin. koji želi nešto pokloniti svojoj curi ili ženi :) 
Ne razmišljam uopće o tome tko bi mogao nositi moje kreacije, ali uvijek me razveseli kad na nekom vidim svojih ruku dijelo.


Nosiš li često svoje kreacije i koji ti je najdraži komad? Kupuješ li radove drugih mladih dizajnera? Koji ti je komad nakita koji posjeduješ najdraži?

Da, često nosim svoje stvarčice, ali nemam baš neku najdražu. Takva sam da stalno moram raditi nešto novo, pa je tako i svaki idući napravljen komad moj favorit. Dosadno mi je više puta raditi istu stvar, pa kad imam takvu narudžbu, uvijek promjenim neki detalj. Od radova mladih dizajnera posjedujem broš by WTFart, ali planiram naručiti još neke stvari i od drugih dizajnera.


Koje dizajnere cijeniš i što misliš o porastu broja mladih dizajnera u Hrvatskoj?

Nisam ni znala da postoji toliko dobrih  mladih dizajnera u Hrvatskoj dok se nisam priključila facebook-u i nekim web stranicama vezanim za promociju handmade stvarčica. Sigurno se neću sjetiti svih koji su mi upali u oko, ali evo bar nekih: Pinkeye's Twisted Jewerly, Playround, Shuz Choose, Friki Fimo, Lolina kućna manufaktura, WTF art, Chicks on chic... Uglavnom ima ih stvarno dosta i lijepo je vidjeti toliko zanimljivih ideja. Drago mi je i to što postoje projekti kao MAE koji omogućuju mladim kreativcima da se predstave okolini.



Splićanke vole krpice, ali što misliš znaju li što rade?

Ne bi to htjela puno komentirati, svatko nosi ono što mu se sviđa i ima svoj neki stil, mislim da je najbitnije da se čovjek dobro osjeća u onome što nosi.


Pavicu Dizajn možete pronaći i na facebook-u


1 komentar:

  1. Prefora torbica ova zadnja! Nije da su druge manje dobre, ali ova mi je baš zakon!

    OdgovoriIzbriši